zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla hocam hiç bişey yapmadım ama zamanında çok süt içtim sütü kesince uzamada yavasladı 14 yaşında 1.78 olmuştum süt içe içe anca sütü bırakınca yavaş uzadım annem ve babamın boyları 1.50-160 arası birde
ben 110 kiloyken şişman ve kısa boylu gözüyle bakıyordu herkes 15 kilo verdim herkes "boyun mu uzadı" dedi bence zayıflarsan biraz daha uzun gözükürsün.