Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.95 benim boy 1.85 falan olsaydım daha iyiydi. Türk kızlarının ortalaması 1.65. Bütün kız arkadaşlarım omuzumdan aşağıya geliyor.
1.95 ha maşallah

bu genetik boy olayı tam olarak nedir arkadaşlar? yani sallıyorum genetik boyum maximum 1.74 ise ben o boya bi şekilde ulaşacak mıyım?