1.95 benim boy 1.85 falan olsaydım daha iyiydi. Türk kızlarının ortalaması 1.65. Bütün kız arkadaşlarım omuzumdan aşağıya geliyor.
1.95

ha maşallah
bu genetik boy olayı tam olarak nedir arkadaşlar? yani sallıyorum genetik boyum maximum 1.74 ise ben o boya bi şekilde ulaşacak mıyım?