• 30-10-2012, 13:53:33
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maşAllah hocam çok şeker küt burunlu sanırsam, Karcan hocama uygunsa düşünsün bence.
    evet küt burundur. safkandır kızımız
  • 30-10-2012, 13:58:50
    #20
    Şimdiye kadar bir çok köpek elimden geçmiştir.Bir çok köpegim olmuştur..
    Golden size çok hareketli oyuncu gelebilir ama bir doberman besleyen biri olarak söyliyim.Köpeklerin içersinde en sadık en güvenilir en hareketli en oyuncu köpek hangisi dersense doberman derim.
    Size kesinlikle doberman tavsiye ediyorum.
    bendeki saf doberman hakiki annesi babası belli yani..alırken mutlaka köpegin annesini babasını gör.

    yırtıcıdır diyen olacaktır..aksine eğitim alırsa tadından yenmiyor...
    Sana tavsiyem gidip 600 e yavru alacagına ki alsanda eminim bi bilgin olmadıgı için 1 bilemedin 2 haftasında götürüp geri vereceksin aldıgın yere ..
    onun yerine 1bin 2bin arası güzel eğitimli her türlü itaat eğitimini almış .
    aşıları tamamlanmış 1 yaşını doldurmuş çok güzel köpekler var.

    Alacağın 2 köpek türünü söyliyim ya alman kurdu al yada doberman.
    alman kurdu çok akıllıdır aynen doberman gibi fakat çok tüylüdür ve ne yazıki tüy döker.bi süreden sonra evin içersinde bıkarsın..dobermanın tüyü yoktur öyle bi derdinde yok .
    Size şiddetle bir doberman besleyicisi olarak doberman tavsiye ediyorum..
  • 30-10-2012, 14:13:42
    #21
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi yakınsa köpeği yakından görmeni öneririm. Gördüğünüz zaman kuşkusuz aklınızda ki soru işaretlerini hatırlamazsınız -ben de öyle etki yapıyordu
    Fotoğrafını benimle de paylaşır mısınız?

    Bu arada sorunuzun cevabı kara ulaşım araçlarıyla taşıyamazsınız özel araç hariç ama vapurla kimliği yanınızda olduğu sürece deniz ve hava yoluyla istediğiniz gibi taşıyabilirsiniz.
    Altta ki alıntı da ki gibi, golden ve terrier. Apartmana en uygun köpek cinsleridir
    Sanırım 'perseus' gösteriği köpekin kimliği varmış ve adı sıla sanırım.
    Yeni bir kimlik çıkartıp istediğim ismi taktığımda köpek için sorun olur mu ?
    Ne kadar küçükte olsa isme alışmışsa sorun yaşar mıyım ?

    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    Cinsi : PUG

    Çok sevimli bir köpek, apartman için ideal
    Şu anda gözüm 'golden' türünden başkasını görmüyor

    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maşAllah hocam çok şeker küt burunlu sanırsam, Karcan hocama uygunsa düşünsün bence.
    Resmi ilk görüşte kafam yattı zaten,
    ama sonuçta bu yükü tek kaldırmayacağım için aile içerisinede resimi göstericem.

    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiye kadar bir çok köpek elimden geçmiştir.Bir çok köpegim olmuştur..
    Golden size çok hareketli oyuncu gelebilir ama bir doberman besleyen biri olarak söyliyim.Köpeklerin içersinde en sadık en güvenilir en hareketli en oyuncu köpek hangisi dersense doberman derim.
    Size kesinlikle doberman tavsiye ediyorum.
    bendeki saf doberman hakiki annesi babası belli yani..alırken mutlaka köpegin annesini babasını gör.

    yırtıcıdır diyen olacaktır..aksine eğitim alırsa tadından yenmiyor...
    Sana tavsiyem gidip 600 e yavru alacagına ki alsanda eminim bi bilgin olmadıgı için 1 bilemedin 2 haftasında götürüp geri vereceksin aldıgın yere ..
    onun yerine 1bin 2bin arası güzel eğitimli her türlü itaat eğitimini almış .
    aşıları tamamlanmış 1 yaşını doldurmuş çok güzel köpekler var.

    Alacağın 2 köpek türünü söyliyim ya alman kurdu al yada doberman.
    alman kurdu çok akıllıdır aynen doberman gibi fakat çok tüylüdür ve ne yazıki tüy döker.bi süreden sonra evin içersinde bıkarsın..dobermanın tüyü yoktur öyle bi derdinde yok .
    Size şiddetle bir doberman besleyicisi olarak doberman tavsiye ediyorum..
    Nedense doberman düşünmüyorum itici geliyor bana.
  • 30-10-2012, 14:28:38
    #22
    Üyeliği durduruldu
    yeni bir kimlik çıkarma konusunu bilmiyorum.veterinere sormak gerek ama sonuçta zaten ufak. isim değiştirebilirsiniz. başta zorluk çeker biraz ama sıkıntı olmaz zamanla alışır
    bu arada istersen mail adresini gönder diğer fotoğraflarınıda göndereyim kardeş
  • 30-10-2012, 14:43:10
    #23
    perseus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni bir kimlik çıkarma konusunu bilmiyorum.veterinere sormak gerek ama sonuçta zaten ufak. isim değiştirebilirsiniz. başta zorluk çeker biraz ama sıkıntı olmaz zamanla alışır
    bu arada istersen mail adresini gönder diğer fotoğraflarınıda göndereyim kardeş

    satis2@ozbalbilisim.net adresine atabilirsiniz.
    Bu eğitim olayı nasıl oluyor ? Otur kalk, şunu yap vs. nasıl alıştırıyoruz ?
  • 30-10-2012, 14:46:39
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Golden besliyorum. Bir ara satmayı düşündüm ama vazgeçtim.

    Goldenlar çok zeki hayvanlar. İnanılmaz zeki hemde. Yavruyken çok uyurlar sakın korkmayın. Aşırı ilgi ve oyun istiyorlar. Ona aşırı ilgi gösterirseniz bir ömür yanınızdan ayrılmaz.
  • 30-10-2012, 14:50:22
    #25
    Üyeliği durduruldu
    KarcanOzbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satis2@ozbalbilisim.net adresine atabilirsiniz.
    Bu eğitim olayı nasıl oluyor ? Otur kalk, şunu yap vs. nasıl alıştırıyoruz ?
    nette araştırın eğitim konusunu.en önemli konu ödüllendirmektir hayvanı.öyle öyle zamanla alışır komutlara ve size. ama emek vereceksiniz. öyle 3-5 günde olacak bir iş değil
  • 30-10-2012, 14:52:23
    #26
    Vader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Golden besliyorum. Bir ara satmayı düşündüm ama vazgeçtim.

    Goldenlar çok zeki hayvanlar. İnanılmaz zeki hemde. Yavruyken çok uyurlar sakın korkmayın. Aşırı ilgi ve oyun istiyorlar. Ona aşırı ilgi gösterirseniz bir ömür yanınızdan ayrılmaz.
    Yorumunuz için çok teşekkür ederim. 'Yavruyken çok uyurlar' bunu söylemeniz çok yi oldu.

    perseus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nette araştırın eğitim konusunu.en önemli konu ödüllendirmektir hayvanı.öyle öyle zamanla alışır komutlara ve size. ama emek vereceksiniz. öyle 3-5 günde olacak bir iş değil
    Tabiki emeksiz olmaz, 3-5 güne de bir şey beklemiyorum.
    Resimleri atınca söylerseniz sevinirim.
  • 30-10-2012, 14:55:44
    #27
    Üyeliği durduruldu
    resimleri gönderdim mail adresinize

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:54:52 -->-> Daha önceki mesaj 14:54:14 --

    mail adresinizi yanlış mı verdiniz. hata maili geldi ?
    satis2@ozbalbilisim.net ? değilmiydi adresiniz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:55:44 -->-> Daha önceki mesaj 14:54:52 --

    Vader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Golden besliyorum. Bir ara satmayı düşündüm ama vazgeçtim.

    Goldenlar çok zeki hayvanlar. İnanılmaz zeki hemde. Yavruyken çok uyurlar sakın korkmayın. Aşırı ilgi ve oyun istiyorlar. Ona aşırı ilgi gösterirseniz bir ömür yanınızdan ayrılmaz.
    aynen. çok koşturdukları için yorulurlar ve kestirirler sürekli. sonra kalkar yine koştururlar