perseus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni bir kimlik çıkarma konusunu bilmiyorum.veterinere sormak gerek ama sonuçta zaten ufak. isim değiştirebilirsiniz. başta zorluk çeker biraz ama sıkıntı olmaz zamanla alışır
bu arada istersen mail adresini gönder diğer fotoğraflarınıda göndereyim kardeş

satis2@ozbalbilisim.net adresine atabilirsiniz.
Bu eğitim olayı nasıl oluyor ? Otur kalk, şunu yap vs. nasıl alıştırıyoruz ?