Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iyi yakınsa köpeği yakından görmeni öneririm. Gördüğünüz zaman kuşkusuz aklınızda ki soru işaretlerini hatırlamazsınız -ben de öyle etki yapıyordu
Fotoğrafını benimle de paylaşır mısınız?

Bu arada sorunuzun cevabı kara ulaşım araçlarıyla taşıyamazsınız özel araç hariç ama vapurla kimliği yanınızda olduğu sürece deniz ve hava yoluyla istediğiniz gibi taşıyabilirsiniz.
Altta ki alıntı da ki gibi, golden ve terrier. Apartmana en uygun köpek cinsleridir
Sanırım 'perseus' gösteriği köpekin kimliği varmış ve adı sıla sanırım.
Yeni bir kimlik çıkartıp istediğim ismi taktığımda köpek için sorun olur mu ?
Ne kadar küçükte olsa isme alışmışsa sorun yaşar mıyım ?

Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




Cinsi : PUG

Çok sevimli bir köpek, apartman için ideal
Şu anda gözüm 'golden' türünden başkasını görmüyor

Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maşAllah hocam çok şeker küt burunlu sanırsam, Karcan hocama uygunsa düşünsün bence.
Resmi ilk görüşte kafam yattı zaten,
ama sonuçta bu yükü tek kaldırmayacağım için aile içerisinede resimi göstericem.

maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdiye kadar bir çok köpek elimden geçmiştir.Bir çok köpegim olmuştur..
Golden size çok hareketli oyuncu gelebilir ama bir doberman besleyen biri olarak söyliyim.Köpeklerin içersinde en sadık en güvenilir en hareketli en oyuncu köpek hangisi dersense doberman derim.
Size kesinlikle doberman tavsiye ediyorum.
bendeki saf doberman hakiki annesi babası belli yani..alırken mutlaka köpegin annesini babasını gör.

yırtıcıdır diyen olacaktır..aksine eğitim alırsa tadından yenmiyor...
Sana tavsiyem gidip 600 e yavru alacagına ki alsanda eminim bi bilgin olmadıgı için 1 bilemedin 2 haftasında götürüp geri vereceksin aldıgın yere ..
onun yerine 1bin 2bin arası güzel eğitimli her türlü itaat eğitimini almış .
aşıları tamamlanmış 1 yaşını doldurmuş çok güzel köpekler var.

Alacağın 2 köpek türünü söyliyim ya alman kurdu al yada doberman.
alman kurdu çok akıllıdır aynen doberman gibi fakat çok tüylüdür ve ne yazıki tüy döker.bi süreden sonra evin içersinde bıkarsın..dobermanın tüyü yoktur öyle bi derdinde yok .
Size şiddetle bir doberman besleyicisi olarak doberman tavsiye ediyorum..
Nedense doberman düşünmüyorum itici geliyor bana.