• 24-10-2012, 15:21:06
    #1
    Esad barışı kabul etmiş, ateskes planı devreye giriyor. Peki suriye kendi içinde barışı sağlarsa, bölgede barışı destekleyen Türkiye nin durumu ne olacak sizce? Rusya ya da kafa tuttuk, suriye ıran ve irak ile ters gidiyoruz. Türkiye nin izlemesi gereken politika hakkında birer cümlelik fikrinizi rica ediyorum. Zihniyetlere ve partilere direkt olarak atıfta bulunmayinız.
  • 24-10-2012, 15:27:07
    #2
    dış politika iyiye gitmiyor.. bu gidişle kolay kolay da düzelmeyecek..
  • 24-10-2012, 17:03:20
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Muhalif denilen lağam farelerine her türlü desteği-kolaylığı sağlayan Türkiye barışımı destekliyor ?
  • 24-10-2012, 17:12:34
    #4
    Sanane baksana ekmeğine sen devletmisin
  • 24-10-2012, 17:33:30
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    savaşı Esed mi başlattı ki barış kabul ediyor.. o kadar insan katletti yanına mı kalacak?
    Esed gitmeden Suriyede kan durmaz..
  • 24-10-2012, 17:46:38
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şuan ülkemizin iç veya dış politikası yok abd ne derse onu yapıyoruz

    sıkıntı etmeyin 5+1 üyeleri bu ülkeyi bize yar etmez
  • 24-10-2012, 18:44:53
    #7
    binlerce insanı çocuk kadın demeden havadan karadan denizden bombalayıp katleden Esad ve çetesi yargılanmalı....
  • 24-10-2012, 19:29:17
    #8
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanane baksana ekmeğine sen devletmisin
    Sana bi laf ederim 7 ceddin kaldıramaz totoş.
  • 24-10-2012, 20:44:56
    #9
    Beyler sakin olun.