Esad barışı kabul etmiş, ateskes planı devreye giriyor. Peki suriye kendi içinde barışı sağlarsa, bölgede barışı destekleyen Türkiye nin durumu ne olacak sizce? Rusya ya da kafa tuttuk, suriye ıran ve irak ile ters gidiyoruz. Türkiye nin izlemesi gereken politika hakkında birer cümlelik fikrinizi rica ediyorum. Zihniyetlere ve partilere direkt olarak atıfta bulunmayinız.