• 18-10-2012, 19:41:25
    #1
    Arkadaşlar babam emekli olmayı düşünüyor ancak emekli olunca ne kadar maaş alacağını bir türlü öğrenemedik. Edevlet şifresi falanda aldık ama nasıl öğrenileceğini bilmiyoruz. kendisi teiaşda işçi olarak çalışıyor. Emekli maaşını nasıl hesaplıyabilirim ? hangi sitede
  • 18-10-2012, 19:53:51
    #3
    hocam bu siteye girdim ancak "Hizmet Kütüğünüzde Bulunmayan Günler" kısmında bulunan ,
    2000 Öncesi
    2000-2008/10 Arası
    2008/10 Sonrası

    kısımlarına ne yazacağımı bilmiyorum. Buraya girmem gereken bilgilere nereden ulaşabilirim
  • 18-10-2012, 21:06:05
    #4
    Birşey girmenize gerek yok, üzerindeki hesapla butonuna basın o kendi hesaplıyor.
  • 18-10-2012, 21:52:07
    #5
    aves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey girmenize gerek yok, üzerindeki hesapla butonuna basın o kendi hesaplıyor.
    teşekkürler hocam
  • 18-10-2012, 22:37:19
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar artık emekli olacaklar 2 yıl beklemek zorundaymış doğru mu ?
    böyle bir yasa cıktımı veya cıkmak üzeremi ? bilgisi olan varmı ?
  • 19-10-2012, 19:18:40
    #7
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar artık emekli olacaklar 2 yıl beklemek zorundaymış doğru mu ?
    böyle bir yasa cıktımı veya cıkmak üzeremi ? bilgisi olan varmı ?
    Yok mu bilen ?