KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar artık emekli olacaklar 2 yıl beklemek zorundaymış doğru mu ?
böyle bir yasa cıktımı veya cıkmak üzeremi ? bilgisi olan varmı ?
Yok mu bilen ?