Konu
Emekli maaşı hesaplama nasıl oluyor ?
19-10-2012, 19:18:40
#7
KheizLech
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
KheizLech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlar artık emekli olacaklar 2 yıl beklemek zorundaymış doğru mu ?
böyle bir yasa cıktımı veya cıkmak üzeremi ? bilgisi olan varmı ?
Yok mu bilen ?