Konu
Emekli maaşı hesaplama nasıl oluyor ?
18-10-2012, 22:37:19
#6
KheizLech
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arkadaşlar artık emekli olacaklar 2 yıl beklemek zorundaymış doğru mu ?
böyle bir yasa cıktımı veya cıkmak üzeremi ? bilgisi olan varmı ?