PKK yuzunden binlerce askerimizin şehit oldugu bir ulkede nasıl bu kadar rahat pkk yı savunabiliyor bu şerefsizler , asker polis meclis uyuyormu halk uyuyormu arkadaşlar , NEDEN HAREKETE GEÇİLMİYOR DA İZLİYORUZ
http://haber.mynet.com/bdp-2-olaganu...6467-politika/
Sizcede Hareke Geçme Zamanı Gelmedimi
5
●334
- 14-10-2012, 16:11:25Devleti yöneten kişiler şu an silah ile mücadele değil söz ile mücadele etmek istiyorlar nasıl olsa onların yiğenleri, oğulları, torunları polis, asker, olmadığı gemici, yurt dışında öğrenci filan olduğu için sorun yok onlar için.
- 14-10-2012, 17:18:11Üyeliği durdurulduHarekete geçme zamanı yıllar önce gelmişti. Harekete geçsek ne olacak ? Ne yapabilirsin ki...
Şuanda yapılması gereken tek şey Suriye gibi Libya gibi muhalif gruplar kurup kendi aramızda savaşmak. Mantıklı bir plan dahilinde savaşılırsa tepki aldıkları için seviye düşer. Bu kadar cesur hareket edemezler.
İşin rezalet kısmı bir yana hep sanalda kalıyor bu muhabbetler o yüzden hep yerimizde syıyoruz.