• 14-10-2012, 14:46:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    PKK yuzunden binlerce askerimizin şehit oldugu bir ulkede nasıl bu kadar rahat pkk yı savunabiliyor bu şerefsizler , asker polis meclis uyuyormu halk uyuyormu arkadaşlar , NEDEN HAREKETE GEÇİLMİYOR DA İZLİYORUZ

    http://haber.mynet.com/bdp-2-olaganu...6467-politika/
  • 14-10-2012, 16:11:25
    #2
    Devleti yöneten kişiler şu an silah ile mücadele değil söz ile mücadele etmek istiyorlar nasıl olsa onların yiğenleri, oğulları, torunları polis, asker, olmadığı gemici, yurt dışında öğrenci filan olduğu için sorun yok onlar için.
  • 14-10-2012, 16:32:20
    #3
    Shell'ler hazır.Botnet saldırısı için 10k bot hazırda bekliyor başka ne hazırlayalım İşin rezalet kısmı bir yana hep sanalda kalıyor bu muhabbetler o yüzden hep yerimizde syıyoruz.
  • 14-10-2012, 17:05:22
    #4
    Yürüyüşlere, gösterilere gitmeye çalışıyorum ama bunlar yetmiyor. Sandık da harakete geçmek gerek
  • 14-10-2012, 17:18:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Harekete geçme zamanı yıllar önce gelmişti. Harekete geçsek ne olacak ? Ne yapabilirsin ki...
    Şuanda yapılması gereken tek şey Suriye gibi Libya gibi muhalif gruplar kurup kendi aramızda savaşmak. Mantıklı bir plan dahilinde savaşılırsa tepki aldıkları için seviye düşer. Bu kadar cesur hareket edemezler.
  • 14-10-2012, 17:19:00
    #6
    PKK ile pazarlığa oturanlar ve ona oy verenler görmüyor mu bunu ?