PKK yuzunden binlerce askerimizin şehit oldugu bir ulkede nasıl bu kadar rahat pkk yı savunabiliyor bu şerefsizler , asker polis meclis uyuyormu halk uyuyormu arkadaşlar , NEDEN HAREKETE GEÇİLMİYOR DA İZLİYORUZ
http://haber.mynet.com/bdp-2-olaganu...6467-politika/