Harekete geçme zamanı yıllar önce gelmişti. Harekete geçsek ne olacak ? Ne yapabilirsin ki...
Şuanda yapılması gereken tek şey Suriye gibi Libya gibi muhalif gruplar kurup kendi aramızda savaşmak. Mantıklı bir plan dahilinde savaşılırsa tepki aldıkları için seviye düşer. Bu kadar cesur hareket edemezler.