• 09-10-2012, 00:16:01
    #10
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dark Evopad r8000 8 gb
    300TL'lik ne marka olduğu belli olmayan bir makineyle Android kötü dersiniz tabiki Ipad $500 üzeri
    Nexus 7 öneririm.

    Sent from my Nokia 3310
  • 09-10-2012, 00:26:21
    #11
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşteyken Rahatlıkla Dizilerimi İzliyebilirmiyim Acaba Birde Film İzlerken TablettenÇıkan Ses Kalitesi Nedir?
    flash desteği yoksa, dizimag gibi sitelerden izleyemezsiniz. html5 desteğini açıp ancak youtube gibi sitelerden video izlersiniz. www.youtube.com/html5
  • 09-10-2012, 01:43:14
    #12
    iPad'de istediğin dizileri istediğin sitelerden izleyebilirsin. Puffin web browser ya da iSwifter kullanarak istediğin sitelerde ki videoları açabilirsin.

    1.5 senedir iPad kullanıyordum daha bugün sattım iPad'imi... Tablet alacaksan tabletin babası Apple'ı kullanacaksın...
  • 09-10-2012, 01:44:33
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Tavsiye ederim.

    Sent from my iPad
  • 09-10-2012, 01:53:41
    #14
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPad'de istediğin dizileri istediğin sitelerden izleyebilirsin. Puffin web browser ya da iSwifter kullanarak istediğin sitelerde ki videoları açabilirsin.

    1.5 senedir iPad kullanıyordum daha bugün sattım iPad'imi... Tablet alacaksan tabletin babası Apple'ı kullanacaksın...
    Apple bağımlılarının mesajları beni öldürüyor adeta, öneririm diyin bari

    Sent from my Nokia 3310
  • 09-10-2012, 18:33:50
    #15
    yulet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple bağımlılarının mesajları beni öldürüyor adeta, öneririm diyin bari

    Sent from my Nokia 3310
    Apple kullanmadığı halde durmadan Apple'a sallayanların mesajları da beni öldürüyor.
  • 09-10-2012, 18:38:50
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple kullanmadığı halde durmadan Apple'a sallayanların mesajları da beni öldürüyor.
    iPad da kullandım, android tabanlı tabletleri de kullandım ve iPad boşa para sadece bence
  • 09-10-2012, 19:33:30
    #17
    Hyperion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPad da kullandım, android tabanlı tabletleri de kullandım ve iPad boşa para sadece bence
    Onca Yorumdan Sonra Bu Yorum Aklımı Karıştırdın
  • 09-10-2012, 21:01:49
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onca Yorumdan Sonra Bu Yorum Aklımı Karıştırdın
    Abi son kullanıcı olarak değil geliştirici olarak konuşuyorum aynı fiyata hatta daha ucuza alacağın android li bir tabletin iPad dan - si değil + sı olacak ayrıca dokunmatik, performans vs. bakımından o kadar da fark yok

    Hatta ufak bir ekleme yapayım hb.com üstünden konuşuyorum,
    iPad: http://www.hepsiburada.com/liste/app...goryId=3008012
    Asus Transformer Pad: http://www.hepsiburada.com/liste/asu...goryId=3008012

    incele gör abi