Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple kullanmadığı halde durmadan Apple'a sallayanların mesajları da beni öldürüyor.
iPad da kullandım, android tabanlı tabletleri de kullandım ve iPad boşa para sadece bence