yulet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple bağımlılarının mesajları beni öldürüyor adeta, öneririm diyin bari

Sent from my Nokia 3310
Apple kullanmadığı halde durmadan Apple'a sallayanların mesajları da beni öldürüyor.