iPad'de istediğin dizileri istediğin sitelerden izleyebilirsin.

Puffin web browser ya da iSwifter kullanarak istediğin sitelerde ki videoları açabilirsin.
1.5 senedir iPad kullanıyordum daha bugün sattım iPad'imi... Tablet alacaksan tabletin babası Apple'ı kullanacaksın...