• 27-09-2012, 22:18:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    1) Arkadaşlar, sayısal derslerim berbat.Geometri, matematik, fizik ve kimya.Alansız okursam, bu dersleri seçmeme gibi bi şansım varmı?
    2) En fazla kaç dersten muaf olabilme hakkım var? neye göre muaf olunabiliyo?
    3) Mesela tarih dersinin kredisi 2 olarak görünmüş bu kredi tarih dersim 5 olursa 10 kredi olarak mı değerlendiriliyo?

    4) Bana önerebileceğiniz pratik soru bankaları ve konu anlatımlı kitaplar varmı?
  • 27-09-2012, 22:26:32
    #2
    Dostum bende geçen yıl bu zamanlarda kayıt oldum, ilk sınavda geometri, matematik ve ingilizceden muaf oldum.

    Yalnız şöyle bir durum var sen ingilizce 1 den muaf oluyorsun birdahaki sınavda ingilizce 2 karşına çıkıyor
  • 27-09-2012, 22:48:19
    #3
    Lsya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1) Arkadaşlar, sayısal derslerim berbat.Geometri, matematik, fizik ve kimya.Alansız okursam, bu dersleri seçmeme gibi bi şansım varmı?
    2) En fazla kaç dersten muaf olabilme hakkım var? neye göre muaf olunabiliyo?
    3) Mesela tarih dersinin kredisi 2 olarak görünmüş bu kredi tarih dersim 5 olursa 10 kredi olarak mı değerlendiriliyo?

    4) Bana önerebileceğiniz pratik soru bankaları ve konu anlatımlı kitaplar varmı?
    Sınavlara 3 kez girip başarısız olursanız o derslerden muaf oluyorsunuz.Dil ve anlatım dersi hariç bütün derslerden muaf olma şansınız var.

    Dersin kredisş kaçsa onu alırsınız 45-100 arası bir şey değişmiyor 45 alsanızda 10 alsanızda yazılan krediyi alırsınız.

    Halk eğitimden kitapları alıp konu sonlarındaki testleri çözün rahatlıkla geçersiniz sınavlarda çıkacak sorular bazen kalın olarak yazılıyor.Kitaptan çalışmak istemiyorsanızda online testle var sitesinde.
  • 27-09-2012, 22:53:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İyi güzelde bu şekilde 192 kredi toplanmaz ki arkadaş.
    Çok zor o zaman.
    Kredi haftalık ders saati x olarak hesaplanmıyo mu.
    2 kredi veren bi ders 45 olduğunda 2x2'den 4 kredi 5 olduğunda 2x5'den 10 kredi vermesi lazım değilmi.
  • 27-09-2012, 22:56:56
    #5
    Lsya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi güzelde bu şekilde 192 kredi toplanmaz ki arkadaş.
    Çok zor o zaman.
    Kredi haftalık ders saati x olarak hesaplanmıyo mu.
    2 kredi veren bi ders 45 olduğunda 2x2'den 4 kredi 5 olduğunda 2x5'den 10 kredi vermesi lazım değilmi.
    Düz lisede ders görülmediği için böyle bir şey yok gerçi meslek lisesinde'de yok.Bitiren nasıl bitiriyorsa sizde öyle bitireceksiniz.3 yılda 192 yapamıyorsanız 4.senede yaparsınız 4 te olmazsa 5 Meslek lisesi 240 kredi ile bitiyor ben 3xx puanla bitirdim benden fazla bitirende var
  • 27-09-2012, 22:59:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düz lisede ders görülmediği için böyle bir şey yok gerçi meslek lisesinde'de yok.Bitiren nasıl bitiriyorsa sizde öyle bitireceksiniz.3 yılda 192 yapamıyorsanız 4.senede yaparsınız 4 te olmazsa 5 Meslek lisesi 240 kredi ile bitiyor ben 3xx puanla bitirdim benden fazla bitirende var
    Ben 3 yılda bitiririm kesinlikle.
    Tek korkum sayısal derslerdi, onlardanda muaf olurum ya da seçmem alansız okuycam nasıl olsa.
    Dil ve anlatım, tarih, coğrafya, edebiyat, yabancı dil banko geçebileceğim dersler 70 80'den aşağı not almam yani.
  • 27-09-2012, 23:03:14
    #7
    Lsya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 3 yılda bitiririm kesinlikle.
    Tek korkum sayısal derslerdi, onlardanda muaf olurum ya da seçmem alansız okuycam nasıl olsa.
    Dil ve anlatım, tarih, coğrafya, edebiyat, yabancı dil banko geçebileceğim dersler 70 80'den aşağı not almam yani.
    Seçmem diye bir şey yok hocam Zorunlu dersleri ya vereceksiniz yada muaf olacaksınız.
  • 27-09-2012, 23:11:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçmem diye bir şey yok hocam Zorunlu dersleri ya vereceksiniz yada muaf olacaksınız.
    Geometri zorunlu mu hayır? fizik zorunlumu hayır? kimya zorunlumu hayır? bitek matematik zorunlu. Ondanda muaf olurum.
  • 27-09-2012, 23:14:21
    #9
    Lsya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geometri zorunlu mu hayır? fizik zorunlumu hayır? kimya zorunlumu hayır? bitek matematik zorunlu. Ondanda muaf olurum.
    2011 – 2012 Dönemlerinde Alan Seçimi kalktı diye biliyorum ve bu saydığınız dersler zorunlu diye biliyorum ki az önce facete hocama sordum aynı cevabı verdi ?