GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düz lisede ders görülmediği için böyle bir şey yok gerçi meslek lisesinde'de yok.Bitiren nasıl bitiriyorsa sizde öyle bitireceksiniz.3 yılda 192 yapamıyorsanız 4.senede yaparsınız 4 te olmazsa 5 Meslek lisesi 240 kredi ile bitiyor ben 3xx puanla bitirdim benden fazla bitirende var
Ben 3 yılda bitiririm kesinlikle.
Tek korkum sayısal derslerdi, onlardanda muaf olurum ya da seçmem alansız okuycam nasıl olsa.
Dil ve anlatım, tarih, coğrafya, edebiyat, yabancı dil banko geçebileceğim dersler 70 80'den aşağı not almam yani.