Ben 3 yılda bitiririm kesinlikle.
Tek korkum sayısal derslerdi, onlardanda muaf olurum ya da seçmem alansız okuycam nasıl olsa.
Dil ve anlatım, tarih, coğrafya, edebiyat, yabancı dil banko geçebileceğim dersler 70 80'den aşağı not almam yani.
Seçmem diye bir şey yok hocam Zorunlu dersleri ya vereceksiniz yada muaf olacaksınız.