Meslek Seçimi
18
●1.197
- 27-09-2012, 20:35:21Malesef puanım anca yazdığım mesleklere yetiyor.Vosvos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2012, 00:15:52insan kaynakları işi yaptığımdan dolayı makina mühendisliği kafadan ele derim. elimde 250-300 makina mühendisi dosyası var iş yok. gıda mühendisliğide aynı şekilde. tekstil mühendisliği ve imalat mühendisliği bir adım önde iş olanakları fazla.
tanınmış bir firma moda tasarım ve tekstil mühendisi personel istiyor yana yakıla personel bulamıyoruz, olanlarda çalışıyor. tekstil işi bitmez kardeşim, maaşlarıda gayet iyi en kötü 2500 lira ile işe başlıyorsun. - 28-09-2012, 00:24:44Muhendıs olmakla bıtmez , soyle dıyım bogazıcı makıneden mezun ol tak basla dolgun bır maasla , bır tanıdıgım donem 2 sı 4500 tl ıle mercedes de. Basladı suanda 10.000 den fazla alıyor , o bıle ıngılızce yı ana dılı kadar bılıyordu bogazıcı makıne mezunu, yurt dısında mastıra gıttı, almanca ve fransızca ogrendı , sımdı ıtalyanca ogrenıyor, bır cok seyden lısansı var, ne kadar gelısırsen o kadar ıs bulursun, sadece bolumu bıtırmeye odaklanma. bende yazılım muh okuyorum bahcesehırde bursluyum. Cok dusundum arastırdım sonunda kendı ıcımı dınledım
- 28-09-2012, 01:01:33Bölüm hakkında görüşlerim sayenizde tamamen değişti.İnternette bir sitede tekstil mühendisleri işsiz kaldığından bahsetmişti şimdi tekstili üste yazmaya karar verdim.Son olarak altakilerden hangisinin iş bulma olanağı daha yüksektir cevaplarsanız çok sevinirim.Özgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9 Eylül veya Uludağ Tekstil Mühendisliği / Bartın Makine Mühendisliği/ Cumhuriyet Üniversitesi Gıda Mühendisliği
Özgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende kendi içimi dinleyip sonunda tekstil yazacağım. - 28-09-2012, 01:09:07En dogrusunu yaparsın sonuda yasam senın, sadece zamanını ıyı kullan ve ıyı arastır pısman olma sevmedıgın ısı yapmak cekılmez
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:09:07 -->-> Daha önceki mesaj 01:06:49 --
Okul gercekten onemlı, sana sagladıgı ımkanlar bolumdekı hocaların, vs , - 28-09-2012, 01:46:54Hangisini içine daha çok siniyorsa bence o bölümü seç. Ha hiçbirinimi sevmedin 1 sene daha çalış istediğin biryeri kazanmaya bak. Bu hayatta herşey maaş değil hocam bunu unutmayın. Mesala ben ailem çok iyi olanaklar tanımasına rağmen okumadım içimde bi gram istek yoktu ama aklımda hep babamlarında yaptığı marketçilik vardı. 15-16 yaşında bazen babamlardan daha ucuza ürün bulabiliyordum onları almak için uğraşıyorum halada seviyorum bu işi. Demek istediğim bir ömür boyu sevmeden yapacağın bi meslek seçme.