Muhendıs olmakla bıtmez , soyle dıyım bogazıcı makıneden mezun ol tak basla dolgun bır maasla , bır tanıdıgım donem 2 sı 4500 tl ıle mercedes de. Basladı suanda 10.000 den fazla alıyor , o bıle ıngılızce yı ana dılı kadar bılıyordu bogazıcı makıne mezunu, yurt dısında mastıra gıttı, almanca ve fransızca ogrendı , sımdı ıtalyanca ogrenıyor, bır cok seyden lısansı var, ne kadar gelısırsen o kadar ıs bulursun, sadece bolumu bıtırmeye odaklanma. bende yazılım muh okuyorum bahcesehırde bursluyum. Cok dusundum arastırdım sonunda kendı ıcımı dınledım