Muhendıs olmakla bıtmez , soyle dıyım bogazıcı makıneden mezun ol tak basla dolgun bır maasla , bır tanıdıgım donem 2 sı 4500 tl ıle mercedes de. Basladı suanda 10.000 den fazla alıyor , o bıle ıngılızce yı ana dılı kadar bılıyordu bogazıcı makıne mezunu, yurt dısında mastıra gıttı, almanca ve fransızca ogrendı , sımdı ıtalyanca ogrenıyor, bır cok seyden lısansı var, ne kadar gelısırsen o kadar ıs bulursun, sadece bolumu bıtırmeye odaklanma. bende yazılım muh okuyorum bahcesehırde bursluyum. Cok dusundum arastırdım sonunda kendı ıcımı dınledım
Bölüm hakkında görüşlerim sayenizde tamamen değişti.İnternette bir sitede tekstil mühendisleri işsiz kaldığından bahsetmişti şimdi tekstili üste yazmaya karar verdim.Son olarak altakilerden hangisinin iş bulma olanağı daha yüksektir cevaplarsanız çok sevinirim.
9 Eylül veya Uludağ Tekstil Mühendisliği / Bartın Makine Mühendisliği/ Cumhuriyet Üniversitesi Gıda Mühendisliği
Muhendıs olmakla bıtmez , soyle dıyım bogazıcı makıneden mezun ol tak basla dolgun bır maasla , bır tanıdıgım donem 2 sı 4500 tl ıle mercedes de. Basladı suanda 10.000 den fazla alıyor , o bıle ıngılızce yı ana dılı kadar bılıyordu bogazıcı makıne mezunu, yurt dısında mastıra gıttı, almanca ve fransızca ogrendı , sımdı ıtalyanca ogrenıyor, bır cok seyden lısansı var, ne kadar gelısırsen o kadar ıs bulursun, sadece bolumu bıtırmeye odaklanma. bende yazılım muh okuyorum bahcesehırde bursluyum. Cok dusundum arastırdım sonunda kendı ıcımı dınledım
Bende kendi içimi dinleyip sonunda tekstil yazacağım.