Hangisini içine daha çok siniyorsa bence o bölümü seç. Ha hiçbirinimi sevmedin 1 sene daha çalış istediğin biryeri kazanmaya bak. Bu hayatta herşey maaş değil hocam bunu unutmayın. Mesala ben ailem çok iyi olanaklar tanımasına rağmen okumadım içimde bi gram istek yoktu ama aklımda hep babamlarında yaptığı marketçilik vardı. 15-16 yaşında bazen babamlardan daha ucuza ürün bulabiliyordum onları almak için uğraşıyorum halada seviyorum bu işi. Demek istediğim bir ömür boyu sevmeden yapacağın bi meslek seçme.