• 24-09-2012, 01:03:22
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yapmış doğulular sana?
    bu tartışma konusuna dönecekse eğer ona naptığı değil ülkedeki durum ve vatan evlatlarına naptıkları konuşulur... başka yerlere çekme olayı

    doğu diye genellemiş arkadaş bu ülkenin doğusuda batısıda TÜRK milletine aittir
  • 24-09-2012, 01:08:08
    #11
    Üyeliği durduruldu
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tartışma konusuna dönecekse eğer ona naptığı değil ülkedeki durum ve vatan evlatlarına naptıkları konuşulur... başka yerlere çekme olayı

    doğu diye genellemiş arkadaş bu ülkenin doğusuda batısıda TÜRK milletine aittir
    bence de olayı tartışmaya çekmeyelim. hem genelleme yapmak yanlış olur , doğuda Erzurum denen bir yer var mesela , Erzurum'uda anlatmaya gerek yok sanırım
  • 24-09-2012, 01:10:42
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence de olayı tartışmaya çekmeyelim. hem genelleme yapmak yanlış olur , doğuda Erzurum denen bir yer var mesela , Erzurum'uda anlatmaya gerek yok sanırım
    hocam arkadaşın doğuyu ne anlamda demek istediği bariz ortada terör olaylarının olduğu yerde ortada neyse konuşarak kendimi banlatamıcam gözle görüp birşey yapamıyoruz zoruma bu gidiyor
  • 24-09-2012, 10:01:43
    #13
    Nüfus miktarına göre siyahlık artıyor, sanırım bunu belirtmek istemişler.
  • 24-09-2012, 10:08:27
    #14
    SHaReR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nüfus miktarına göre siyahlık artıyor, sanırım bunu belirtmek istemişler.
    Evet nüfus ile alakalı. Doğudan batıya göçdeki artışı ortaya koymaya çalışmışlar. İstanbul devamlı diğer illerden göç aldığını, diğer illerde nüfus sayısında git gide azalma olduğunu belirtmişler.
  • 24-09-2012, 13:09:30
    #15
    İyimiş ya istanbul genişlesin yetmiyo zaten bize
  • 24-09-2012, 13:34:51
    #16
    istanbulda petrol çıkartılacak galiba yada kömür
  • 24-09-2012, 14:01:38
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu konuya bile siyaset girmiş.. aklınız var mı şaşıyorum

    büyüşehirin nüfusuna bağlı birşey.. nüfusu çok artacak gibi birşey denmek istenmiş..
  • 24-09-2012, 14:07:03
    #18
    Kara Delik.