bu tartışma konusuna dönecekse eğer ona naptığı değil ülkedeki durum ve vatan evlatlarına naptıkları konuşulur... başka yerlere çekme olayı
doğu diye genellemiş arkadaş bu ülkenin doğusuda batısıda TÜRK milletine aittir
bence de olayı tartışmaya çekmeyelim. hem genelleme yapmak yanlış olur , doğuda Erzurum denen bir yer var mesela , Erzurum'uda anlatmaya gerek yok sanırım
bence de olayı tartışmaya çekmeyelim. hem genelleme yapmak yanlış olur , doğuda Erzurum denen bir yer var mesela , Erzurum'uda anlatmaya gerek yok sanırım
hocam arkadaşın doğuyu ne anlamda demek istediği bariz ortada terör olaylarının olduğu yerde ortada neyse konuşarak kendimi banlatamıcam gözle görüp birşey yapamıyoruz zoruma bu gidiyor
Nüfus miktarına göre siyahlık artıyor, sanırım bunu belirtmek istemişler.
Evet nüfus ile alakalı. Doğudan batıya göçdeki artışı ortaya koymaya çalışmışlar. İstanbul devamlı diğer illerden göç aldığını, diğer illerde nüfus sayısında git gide azalma olduğunu belirtmişler.