bence de olayı tartışmaya çekmeyelim. hem genelleme yapmak yanlış olur , doğuda Erzurum denen bir yer var mesela , Erzurum'uda anlatmaya gerek yok sanırım
hocam arkadaşın doğuyu ne anlamda demek istediği bariz ortada terör olaylarının olduğu yerde ortada neyse konuşarak kendimi banlatamıcam gözle görüp birşey yapamıyoruz zoruma bu gidiyor