• 24-09-2012, 00:19:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sabah gazetesi "2047 yılında olabilmesi mümkün olaylar" diye bir galeri açmış.

    Resimlerden biri buydu. Ben bişey anlamadım ne anlatmak istemiş olabilir.

  • 24-09-2012, 00:27:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İstanbul ve çevresi karanlık güçlerin eline geçicek
  • 24-09-2012, 00:28:38
    #3
    İstanbul'u komple gavurlaştırmışlar hocam.
    Hayret, Doğu'yu nasıl siyaha boyamamışlar? Ha affedersiniz, onlar kardeşti...
  • 24-09-2012, 00:35:46
    #4
    Türkiye^nin her yeri karış karış ve santim santim kardeştir ve bu dünya varolduğunca hep kardeş olarak kalacaktır!..

    Ama aramıza nifak tohumlarını ekleyen sütü bozukların kötü emelleri hep hayallerinde kalacaktır. Bir doğulu olarak söylüyorum: Ben batılıdan daha çok batılı, kuzeyliden daha çok kuzeyli ve güneyli den daha çok güneyliyim. Çünkü Türkiyenin her yeri benimdir. Tek bayrağım var ve Tek Peygamberim var!
    Ezan Dinmez, Bayrak İnmez!
  • 24-09-2012, 00:37:28
    #5



    İyimiş
  • 24-09-2012, 00:39:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İstanbulun sınırları genişleyecek denmek istemiş.
  • 24-09-2012, 00:47:58
    #7
    Googital.com
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'u komple gavurlaştırmışlar hocam.
    Hayret, Doğu'yu nasıl siyaha boyamamışlar? Ha affedersiniz, onlar kardeşti...
    Ne yapmış doğulular sana?
  • 24-09-2012, 00:48:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tayfun199 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbulun sınırları genişleyecek denmek istemiş.
    Bir Kocaeli'li olarak söylüyorum böyle bir şey yaparlarsa kan çıkar. Kocaeli bizimdir bizim kalacak
  • 24-09-2012, 00:50:30
    #9
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yapmış doğulular sana?
    Doğulularla bir sorunum yok, onlarda benim insanım. Oradak o anlamı çıkartmayın. Sorun; Doğu'yu kendilerinin sanan kişilerle ve o kişilere karşı sessiz kalan bizlerle.