• 23-09-2012, 19:26:31
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 4-5 saat önce başım ağrıyordu ve 1 adet Apranax Fort içtim. Şimdi alkol almak gibi bir durumum var (mangal falan) aradan 4-5 saat geçti ilaç etkisini gösterdi ve başım geçti üzerinden süre geçtiği için içsem problem olur mu? Bilgisi olan yanıtlayabilirse çok sevineceğim.
  • 23-09-2012, 19:30:01
    #2
    antibiyotik ilaç değilse bir sorun olmaz.
  • 23-09-2012, 19:41:04
    #3
    MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    antibiyotik ilaç değilse bir sorun olmaz.
    O şekilde okudum bazı yerlerde ama tereddütte kaldım.
  • 23-09-2012, 19:45:10
    #4
    ben genelde çerez + alkol, balık + alkol tercih ederim bişe olmaz hocam ya baya süre geçmiş
  • 23-09-2012, 22:40:00
    #5
    apranaxı bılmıyom ama ağrı kesıcelerı bırayla ıctıgımı hatırlıyorum su yoktu masada
  • 23-09-2012, 22:52:12
    #6
    Zorunda değilseniz içmeyin bence, yanlış hatırlamıyorsam ölümlere yol açtığını okumuştum apranaxın önceden. Ayrıca http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/gost...440&yazarid=18 böyle bir haberde var.


    (Yazımı yazarken buldum http://www.firatyalcin.com/2012/03/a...elen-olum.html )
  • 23-09-2012, 22:59:06
    #7
    8 saat öncesi tehlike var hocam içmeyin derim
  • 23-09-2012, 23:48:09
    #8
    Ben 2 tane apranax'ı geçen gün yanlışlıkla içtim (hapları karıştırdım) Midem deliniyordu az daha zor kurtuldum. Mideniz falan hassassa sıkıntı olabilir dikkat edin
  • 24-09-2012, 08:48:42
    #9
    Alkol aldim simdi kalktim ve iyiyim problem yok arkadaslar. ama bunye meseleside olabilir. Google dan falan gelenler bana guvenip aa bak bisey olmuyormus demesin...