Zorunda değilseniz içmeyin bence, yanlış hatırlamıyorsam ölümlere yol açtığını okumuştum apranaxın önceden. Ayrıca http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/gost...440&yazarid=18 böyle bir haberde var.


(Yazımı yazarken buldum http://www.firatyalcin.com/2012/03/a...elen-olum.html )