Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 4-5 saat önce başım ağrıyordu ve 1 adet Apranax Fort içtim. Şimdi alkol almak gibi bir durumum var (mangal falan) aradan 4-5 saat geçti ilaç etkisini gösterdi ve başım geçti üzerinden süre geçtiği için içsem problem olur mu? Bilgisi olan yanıtlayabilirse çok sevineceğim.