• 22-09-2012, 20:39:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar, yaklaşık bir senedir nokia 3220 kullanıyorum, oda son nefesini vermek üzere.

    aradığım özellikler :

    mp3 çalsın,
    3+mp kamerası olsun,
    pc usb bağlantısı olsun,
    şarjı uzun gitsin ve tabiki konuşup mesajlasabileyim

    400 lira bütçe ayırabilirim. Tavsiyelerinizi bekliyorum
  • 22-09-2012, 20:40:16
    #2
    Kizil-ML adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, yaklaşık bir senedir nokia 3220 kullanıyorum, oda son nefesini vermek üzere.

    aradığım özellikler :

    mp3 çalsın,
    3+mp kamerası olsun,
    pc usb bağlantısı olsun,
    şarjı uzun gitsin ve tabiki konuşup mesajlasabileyim

    400 lira bütçe ayırabilirim. Tavsiyelerinizi bekliyorum

    400 liraya nokianın bazı modellerine bakabilirsiniz çoğu ucuz zaten ayrıca bb8520 öneririm uygulama internet tarzı olarak
  • 22-09-2012, 20:54:23
    #3
    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    400 liraya nokianın bazı modellerine bakabilirsiniz çoğu ucuz zaten ayrıca bb8520 öneririm uygulama internet tarzı olarak
    teşekkür ederim şuan Nokia X3-02 beğendim bakalım daha araştırıyorum nokia modellerini...
  • 22-09-2012, 21:00:48
    #4
    Kizil-ML adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim şuan Nokia X3-02 beğendim bakalım daha araştırıyorum nokia modellerini...
    Ben sana kısaca yazayım hocam sen bir bak

    C3 - X2 - ASHA201
  • 22-09-2012, 21:02:38
    #5
    Kizil-ML adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim şuan Nokia X3-02 beğendim bakalım daha araştırıyorum nokia modellerini...
    Ben kullanıyorum şuanda, sade, kamerası çok iyi ses zaten güzel çıkartıyor(yüksek değil) hem tuşlu hem dokunmatik daha ne olsunki?

    Edit: Bu arada söylemeden geçmiyim günde 20 30 defa düşürüyorum kenarları üstü altı heryeri çizik içerisinde ama hala tıkır tıkır çalışıyor sıkıntı yok.
  • 22-09-2012, 22:45:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Dokunmatik severim diyorsan o paraya (sanırım) C5-03 bulabilirsin. 5 mp kamerası var, bizimki ilk çıkan seridendi defalarca yere düşmesine, duvarlara çarpmasına rağmen hiç bir zarar görmedi. Sadece 1 kez dokunmatiği bozuldu o kadarı kadı kızında da olur
    Özellikleri