teşekkür ederim şuan Nokia X3-02 beğendim bakalım daha araştırıyorum nokia modellerini...
Ben kullanıyorum şuanda, sade, kamerası çok iyi ses zaten güzel çıkartıyor(yüksek değil) hem tuşlu hem dokunmatik daha ne olsunki?
Edit: Bu arada söylemeden geçmiyim günde 20 30 defa düşürüyorum kenarları üstü altı heryeri çizik içerisinde ama hala tıkır tıkır çalışıyor sıkıntı yok.
Dokunmatik severim diyorsan o paraya (sanırım) C5-03 bulabilirsin. 5 mp kamerası var, bizimki ilk çıkan seridendi defalarca yere düşmesine, duvarlara çarpmasına rağmen hiç bir zarar görmedi. Sadece 1 kez dokunmatiği bozuldu o kadarı kadı kızında da olur Özellikleri