Merhaba arkadaşlar, yaklaşık bir senedir nokia 3220 kullanıyorum, oda son nefesini vermek üzere.

aradığım özellikler :

mp3 çalsın,
3+mp kamerası olsun,
pc usb bağlantısı olsun,
şarjı uzun gitsin ve tabiki konuşup mesajlasabileyim

400 lira bütçe ayırabilirim. Tavsiyelerinizi bekliyorum