Kizil-ML adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim şuan Nokia X3-02 beğendim bakalım daha araştırıyorum nokia modellerini...
Ben kullanıyorum şuanda, sade, kamerası çok iyi ses zaten güzel çıkartıyor(yüksek değil) hem tuşlu hem dokunmatik daha ne olsunki?

Edit: Bu arada söylemeden geçmiyim günde 20 30 defa düşürüyorum kenarları üstü altı heryeri çizik içerisinde ama hala tıkır tıkır çalışıyor sıkıntı yok.