• 21-09-2012, 16:08:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 ay önce pulse balık yağı almıştım 2 kutu. İlk 1-2 hafta günde 2 kere kullanıyordum. Boğazda eridiğinde o koku falan hoşuma gidiyordu.

    5-6 gündür 8~ tane balık yağını ağzımda patlatıp sütle çalkalayıp yutuyorum ve hoşuma gidiyor. Fazla balık yağının zararı var mıdır?
  • 21-09-2012, 16:18:41
    #2
    balık yagı hapı alacam bende kapsül kilo için bagımlısınıda ilk defa görüyorum garip :/
  • 21-09-2012, 16:20:28
    #3
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    balık yagı hapı alacam bende kapsül kilo için bagımlısınıda ilk defa görüyorum garip :/
    Ben de kilo almak için aldım da tadı çok güzel geliyor bana. Sütle çalkalayınca daha da güzelleşiyor
  • 21-09-2012, 16:25:03
    #4
    kiloya etkisi oldumu hocam ? alabildinmi kilo
  • 21-09-2012, 16:29:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ben hiç beğenmedim bir süre kullandım, istifra ettirdi beni.. o günden sonra düzenli kullanamadm bir türlü. kokusu ise iğrenç
  • 21-09-2012, 16:30:36
    #6
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kiloya etkisi oldumu hocam ? alabildinmi kilo
    Balık yağı kullan, sabah akşam yemekten sonra nerox b12 kullan.

    Yemeklerden önce prakten iç masayı kemirir hale geliyorsun. 1 haftada 5 kilo aldım kullanmayı bıraktım neroxla prakteni ama hala kilom yerinde

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:30:36 -->-> Daha önceki mesaj 16:29:56 --

    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hiç beğenmedim bir süre kullandım, istifra ettirdi beni.. o günden sonra düzenli kullanamadm bir türlü. kokusu ise iğrenç
    Hastasıyım o kokunun
  • 21-09-2012, 16:31:57
    #7
    şuan benim haftalık b12 ignem var aşırı b12 düşüklülügü nedeni ile doktor verdi cumartesi bitiyor yükselmesse aylık igne verecek balık yagını alalım bakarız artık
  • 21-09-2012, 16:36:31
    #8
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan benim haftalık b12 ignem var aşırı b12 düşüklülügü nedeni ile doktor verdi cumartesi bitiyor yükselmesse aylık igne verecek balık yagını alalım bakarız artık
    iğne de kullan ama hapta kullan derim ben. madem eksik bir zararı olmaz

    prakten kesin kullanmalısın ama. bir steakhouse menü bitiremiyordum şimdi big king xxl rahat yiyorum
  • 21-09-2012, 16:39:59
    #9
    bende beğenmemiştim. 1 kere patlattım lanet olsun dedim .daha sonra attığım gibi suyu dayıyordum . ben faydasını görmedim valla