1 ay önce pulse balık yağı almıştım 2 kutu. İlk 1-2 hafta günde 2 kere kullanıyordum. Boğazda eridiğinde o koku falan hoşuma gidiyordu.
5-6 gündür 8~ tane balık yağını ağzımda patlatıp sütle çalkalayıp yutuyorum ve hoşuma gidiyor. Fazla balık yağının zararı var mıdır?
Balık yağı bağımlısı oldum iyi mi?
17
●1.844
- 21-09-2012, 16:18:41balık yagı hapı alacam bende kapsül kilo için bagımlısınıda ilk defa görüyorum garip :/
- 21-09-2012, 16:20:28Ben de kilo almak için aldım da tadı çok güzel geliyor bana. Sütle çalkalayınca daha da güzelleşiyorselcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2012, 16:30:36Balık yağı kullan, sabah akşam yemekten sonra nerox b12 kullan.selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yemeklerden önce prakten iç masayı kemirir hale geliyorsun. 1 haftada 5 kilo aldım kullanmayı bıraktım neroxla prakteni ama hala kilom yerinde
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:30:36 -->-> Daha önceki mesaj 16:29:56 --
Hastasıyım o kokununErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2012, 16:31:57şuan benim haftalık b12 ignem var
aşırı b12 düşüklülügü nedeni ile doktor verdi cumartesi bitiyor yükselmesse aylık igne verecek balık yagını alalım bakarız artık
- 21-09-2012, 16:36:31iğne de kullan ama hapta kullan derim ben. madem eksik bir zararı olmazselcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

prakten kesin kullanmalısın ama. bir steakhouse menü bitiremiyordum şimdi big king xxl rahat yiyorum
alabildinmi kilo

