1 ay önce pulse balık yağı almıştım 2 kutu. İlk 1-2 hafta günde 2 kere kullanıyordum. Boğazda eridiğinde o koku falan hoşuma gidiyordu.

5-6 gündür 8~ tane balık yağını ağzımda patlatıp sütle çalkalayıp yutuyorum ve hoşuma gidiyor. Fazla balık yağının zararı var mıdır?