şuan benim haftalık b12 ignem var

aşırı b12 düşüklülügü nedeni ile doktor verdi cumartesi bitiyor yükselmesse aylık igne verecek balık yagını alalım bakarız artık
iğne de kullan ama hapta kullan derim ben. madem eksik bir zararı olmaz
prakten kesin kullanmalısın ama. bir steakhouse menü bitiremiyordum şimdi big king xxl rahat yiyorum