• 17-09-2012, 22:48:32
    #10
    aceba Suskunlar dizisindeki Takoz irfanı görseler ne olur
  • 17-09-2012, 22:59:36
    #11
    Dizi baştan sona saçma zaten diziyle gerçeği ayırt edemeyen salaklar.
  • 17-09-2012, 23:25:43
    #12
    http://www.youtube.com/watch?v=mPXod97L4Fo


    Buda bir başka örnek
  • 18-09-2012, 01:23:32
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Diziye garip garip yorum yapanlarla bu adamı dövenler arasında pek fark göremedim açıkçası.Bu sadece bir dizi..Dizinin yasaklanmasını isteyenler hangi akla binaen istiyor ki bunu? Bu ülke tarihinde yasakçı zihniyeti yıllardır yaşıyoruz zaten bir de siz bağırmayın...Peki yıllardır yabancı film/dizilerde katliam,korku,katil,vahşet....vs binlerce film sahnesi vardı.Bu bizim zeki halk neden çıkıpta ben ramboyum diye önüne geleni rambo bıçağıyla kesmedi? Neden Terminatör olup kötüleri öldürmedi? Yıllardır Kadir inanır onlarca mafya filmi çekti neden birileri çıkıp da onun yaptıklarını yapmadı? Bu olaylarla dizinin hiçbir alakası yok.Bizim halkın psikolojisi bozuk.Patlamaya hazır bomba gibi.Sokaktaki her 3 kişiden birinin belinde ya silah var ya da bıçak.(Bu vadiden önce de vardı ) Asıl suç abuk subuk diğer aile içi ilişkiyi anlatan, suçun yasal olduğunu aşılayan absürt dizilerde.O tür saçma dizilerde faydalı hiçbir sahne bulamazsınız.Ama Vadi'yi derinden incelerseniz basit bir dizi olmadığını anlarsınız.Tabi bunu anlamak için de biraz siyasi-tarihi-strateji bilginizin olması lazım.Çünkü dizi senaryosu gereği bu konulara değiniyor.

    Bakmak ve bakmamak bir seçimdir ama benim demokrasi ve özgürlük diye basbas bağırarak kendini yırtan halkımın içinden bir yandan da "yasaklansın" diye mırıldanan insanlarıma: önce "demokrasi ve özgürlük" kavramlarını öğren diyesim geliyor......
  • 18-09-2012, 01:33:55
    #14
    Oysa ben çakır gibi memati için de cenaze namazı haberini bekliyordum Güler misin ağlar mısın
  • 18-09-2012, 02:20:22
    #15
    Lisedeyken bizdede vardı hemde bayağı vardı 10 15 tane Polat 10 15 tane Çakır 5-6 tane Memati. Dizi sakıncalı değil, milletimiz eğitimsiz. Dizilerden kan, sigara görüntülerini sansürlemek yeterli değil. (Son yılların güzel doğru işlerinden birisi ise Medya Okur-Yazarlığı dersi ancak bütün okullarda sanırım etkili olmadı.) Hatırlarsanız KV 'nin ilk yıllarında kafa kesme durumlarıda yaşanmıştı. Aileler gerekli önlemi almalı bende ilk bölümünden beri izlerim neden "kafa kesmedim" veya kendimi dizilerdeki karakter ilan etmedim. Doğuruyorsan takip edeceksin. Köpek bile yavrusuna sahip çıkar. Yazık olmuş Allah, insanı aklı fikri yerinde olan doğru dürüst insanlarla karşılaştırsın.
  • 18-09-2012, 02:53:38
    #16
    Bunun gercek olmadigi her yerinden belli adam buz torbasiyla roportaj veriyor cok komik bir reklamdi kimseler uyanamamis...
  • 18-09-2012, 02:59:58
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aceba Suskunlar dizisindeki Takoz irfanı görseler ne olur

    http://www.youtube.com/watch?v=moHWCE7Blng


    hepsi uçan adam sabri takoz karışımı olurlar
  • 18-09-2012, 03:31:24
    #18
    böyle insanların olduğu bir ülkede yaşıyoruz