Diziye garip garip yorum yapanlarla bu adamı dövenler arasında pek fark göremedim açıkçası.Bu sadece bir dizi..Dizinin yasaklanmasını isteyenler hangi akla binaen istiyor ki bunu? Bu ülke tarihinde yasakçı zihniyeti yıllardır yaşıyoruz zaten bir de siz bağırmayın...Peki yıllardır yabancı film/dizilerde katliam,korku,katil,vahşet....vs binlerce film sahnesi vardı.Bu bizim zeki halk neden çıkıpta ben ramboyum diye önüne geleni rambo bıçağıyla kesmedi? Neden Terminatör olup kötüleri öldürmedi? Yıllardır Kadir inanır onlarca mafya filmi çekti neden birileri çıkıp da onun yaptıklarını yapmadı? Bu olaylarla dizinin hiçbir alakası yok.Bizim halkın psikolojisi bozuk.Patlamaya hazır bomba gibi.Sokaktaki her 3 kişiden birinin belinde ya silah var ya da bıçak.(Bu vadiden önce de vardı ) Asıl suç abuk subuk diğer aile içi ilişkiyi anlatan, suçun yasal olduğunu aşılayan absürt dizilerde.O tür saçma dizilerde faydalı hiçbir sahne bulamazsınız.Ama Vadi'yi derinden incelerseniz basit bir dizi olmadığını anlarsınız.Tabi bunu anlamak için de biraz siyasi-tarihi-strateji bilginizin olması lazım.Çünkü dizi senaryosu gereği bu konulara değiniyor.

Bakmak ve bakmamak bir seçimdir ama benim demokrasi ve özgürlük diye basbas bağırarak kendini yırtan halkımın içinden bir yandan da "yasaklansın" diye mırıldanan insanlarıma: önce "demokrasi ve özgürlük" kavramlarını öğren diyesim geliyor......