Lisedeyken bizdede vardı hemde bayağı vardı 10 15 tane Polat 10 15 tane Çakır 5-6 tane Memati. Dizi sakıncalı değil, milletimiz eğitimsiz. Dizilerden kan, sigara görüntülerini sansürlemek yeterli değil. (Son yılların güzel doğru işlerinden birisi ise Medya Okur-Yazarlığı dersi ancak bütün okullarda sanırım etkili olmadı.) Hatırlarsanız KV 'nin ilk yıllarında kafa kesme durumlarıda yaşanmıştı. Aileler gerekli önlemi almalı bende ilk bölümünden beri izlerim neden "kafa kesmedim" veya kendimi dizilerdeki karakter ilan etmedim. Doğuruyorsan takip edeceksin. Köpek bile yavrusuna sahip çıkar. Yazık olmuş Allah, insanı aklı fikri yerinde olan doğru dürüst insanlarla karşılaştırsın.