• 18-09-2012, 01:29:28
    #19
    Üyeliği durduruldu
    bence accord un 2.0 lığı kasaya az geliyor 2.5 olsa accord derdim f1 şanzuman falanda var
    c180 hasta olduğum bir araba tavsiye ederim
    audi oldum olası sevmedim neden bende bilmiyorum

    netice olarak c180 hem mercedes adı var hemde kasa çok güzel

    farklı olarak düşünürsen subaru wrx sti'larada bak derim 4 kapı + spor

  • 18-09-2012, 15:59:55
    #20
    OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım konuyu açan kişi D sınıfı bir araba bakıyor,onun için jetta ve golf zaten tercih dışı kalıyor
    + olarak ben sırf ikinci eli iyi diye,75 bin tl 105 beygir dizel "boşline" arabaya vermem, bide dsgli demişsiniz, dsg kadar arıza çıkaran otomatik şanzuman yoktur sanırım.lafım meclisten dışarıdır şahsım adına söyledim, alana saygı duymak lazım.
    Arkadaş c180 önerisi vermiş şimdi Jetta İle Golf diz mesafelerine araç büyüklüklerine bakarsanızsa verdigim araçların c180 ile nerdeyse bire bire oldugunu görebilirsiniz.
    Bide Almadan önce passat 1.6 tdi yi şahsen benimde kafamda 105 beygir çekmez yavaştır gibi soru işaretleri şahsen vardı ki aldıktan sonra 2 günü araç rodaj devrini tamamlamıştıki 2 günü araçın 105 beygir kaçmaz hantaldır gibi soru işaretlerinni hepsi şıpp diyip geçti araç rahatlıkla gerek rampalarda gerek kalkışlarda performansı çok ama çok iyi.
    + diger bazı markalar gibi çıktıktan 2 ay sonra fiyatı şıp diyip inmiyorda düşmüyorda..üstüne çogu zaman araçları zam yiyor.
    şuan belki yaşınız genç hayat size güllük gülistanlık ekmek elden su gölden hayat güzel geliyor hoş geliyor.. ama helle bi kendin işe girdinmi para kazanmaya başladınmı yemin ederimki ellin titremeye başlıyor.ki arkadaşda bak ne güzel şu konuyuda belirtmiş:

    --------

    bende onlar hangi arabayı kullanıyorlarsa onu kullanıyorum nede olsa emekli insanlar

    Araba alırken kararlarını hep ben şekillendiriyordum,

    ------

    yazık günah emekli adamlar + arkadaş evlimi bilmiyorum ama bunu evliligi var cartı var curtu var.onun için ekonomik araç alın derim ben konu sahibi arkadaşa hıı adam fabrikatördür aylık 15-20 milyar kazancı vardır ona bişi demem alsın en kral aracı..
    +şimdiki gençler hep sürat hız peşindeler yemin ederimki yazık günah ananıza babanıza günah hızı sevmeyin arkadaşlar hız kadar tehlikeli bişi yok ya birisini bi gün altınıza alırsınız yada bi gün siz kaza yaparsınız.. bunları o bu şu na söylemiyorum genel olarak herkese söylüyorum bende gençim ha öyle yaşlı başlı biri degilim bende severdim hızı ama öyle kazalar gördümki öyle hız yüzünden evi yıkılan aileler gördümki nefret ettim.

    dsg konusundada emin olunki çok saglam bir şansıman tam 4 yıl skoda superb kullandık ailemle. 2.0 tdi 170 hp yemin ediyorumki 4 yıl boyunca 1 kere şansıman için servise gittigimizi hatırlamıyorum.daha dogrusu bakımlar haricinde dogru düzgün araç servisi görmedi yemin ederim.

    Ama sen kendi yorumunu belirtmişin sana saygı duyarım sonuç olarak herkes kendi fikrini gerçekleştirmekde serbest.Ama lütfen bişiyi bilip bilmeden kullanmadan etmeden ön yargılı davranmayalım..+ Lütfen kimseye yanlış yönlendirmelerde bulunmayalım.
  • 18-09-2012, 16:06:20
    #21
    bu araçlardan mercedes tabiki. 3,20 den neden pısmanlık duydunuz?
  • 18-09-2012, 16:54:23
    #22
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş c180 önerisi vermiş şimdi Jetta İle Golf diz mesafelerine araç büyüklüklerine bakarsanızsa verdigim araçların c180 ile nerdeyse bire bire oldugunu görebilirsiniz.
    Dostum yazına nasıl cevap vereyim bilemedim ama şuradan başlayayım.
    Benim kendi aracım insignia ve arabayı tarif edecek tavsiye edecek kadar kullandım kullanıyorum.Ha hayat güllük gülistanlık geliyor demişsinde, hiç de öyle değil yani babamın parasıyla veya dedemin mirasıyla sahip olmadım.Hayat bana güllük gülistanlık değil, size öyleyse bilemem.

    Ben arkadaşa ilk önce insignianın 2. el dizelini ve en üst donanımlısını önerdim.2. olarak eğer 0 düşünüyorsa 1.4 turbo 140 beygir , edition elegance donanımlı + olarak yeni stil paketi eklenerek 63 bin gibi bir rakama sahip olabileceğini söyledim, tamam benim arabam 1.6 180 lik ve çok yakıyor ama 1.4 turbo kullananlar gayet az yaktığını söylüyorlar.

    + C sınıfı arabayla D sınıfı arabanın rahatlığı aynı olmaz, bir aks,dingil mesafe farkı,bagaj farkı vs. gibi farklar vardır, sadece diz mesafesi diye bir fark olmaz.

    Umarım şimdi net olmuştur.
  • 18-09-2012, 17:04:30
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Honda öneririm , 2.ci baktığınız araç bizim burdaki galeride ciddi düşünürseniz ben gidip sorarım sorularınızı galeri sahibine.
  • 18-09-2012, 17:43:41
    #24
    OnurTürk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum yazına nasıl cevap vereyim bilemedim ama şuradan başlayayım.
    Benim kendi aracım insignia ve arabayı tarif edecek tavsiye edecek kadar kullandım kullanıyorum.Ha hayat güllük gülistanlık geliyor demişsinde, hiç de öyle değil yani babamın parasıyla veya dedemin mirasıyla sahip olmadım.Hayat bana güllük gülistanlık değil, size öyleyse bilemem.

    Ben arkadaşa ilk önce insignianın 2. el dizelini ve en üst donanımlısını önerdim.2. olarak eğer 0 düşünüyorsa 1.4 turbo 140 beygir , edition elegance donanımlı + olarak yeni stil paketi eklenerek 63 bin gibi bir rakama sahip olabileceğini söyledim, tamam benim arabam 1.6 180 lik ve çok yakıyor ama 1.4 turbo kullananlar gayet az yaktığını söylüyorlar.

    + C sınıfı arabayla D sınıfı arabanın rahatlığı aynı olmaz, bir aks,dingil mesafe farkı,bagaj farkı vs. gibi farklar vardır, sadece diz mesafesi diye bir fark olmaz.

    Umarım şimdi net olmuştur.
    Degerli kıdemli dostum zaten yazıma cevap dahi verememisin daha dogrusu verdigin cevabıda anlamış degilim.

    Ayrıca şunuda belirteyim galiba okumadınız tam yazdıgımı bizde opel insignia yok wv passat var.
    + ben passat insignia karşılaştırması yapmadım.
    ben insignia'nın 1.4 ünün az veya çok yakıp yapmadıgınıda ne idaa ettim nede söyledim nede az yakar çok yakar diye bişi dedim.

    Yorumlarınıa baktıgımda ne tür bi seviyede ve ne tür bi beyin yaşında oldugunu çok iyi anlamış durumdayım..

    Bundan sonrada zaten seni asla muhattabım kabul etmiyecegimi burdan bildirmek istiyorum..Ben pazara nane,yeşiillik,Maydonoz Almaya Gidiyorum. İyi Günler.
  • 18-09-2012, 17:47:45
    #25
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Degerli kıdemli dostum zaten yazıma cevap dahi verememisin daha dogrusu verdigin cevabıda anlamış degilim.

    Ayrıca şunuda belirteyim galiba okumadınız tam yazdıgımı bizde opel insignia yok wv passat var.
    + ben passat insignia karşılaştırması yapmadım.
    ben insignia'nın 1.4 ünün az veya çok yakıp yapmadıgınıda ne idaa ettim nede söyledim nede az yakar çok yakar diye bişi dedim.

    Yorumlarınıa baktıgımda ne tür bi seviyede ve ne tür bi beyin yaşında oldugunu çok iyi anlamış durumdayım..

    Bundan sonrada zaten seni asla muhattabım kabul etmiyecegimi burdan bildirmek istiyorum..Ben pazara nane,yeşiillik,Maydonoz Almaya Gidiyorum. İyi Günler.
    çok samimi söylüyorum hiçbirşey anlamadım.
    ne diyeyim şimdi,hayırlı pazarlar olsun madem.
  • 20-09-2012, 18:21:27
    #26
    Meta ADS Hizmetleri
    Yarın gidip C180 için ciddi ciddi görüşeceğim olmadı azıcık daha bekleyecegim değerli yorumlarınız icin tesekkurler arkadaslar