bence accord un 2.0 lığı kasaya az geliyor 2.5 olsa accord derdim f1 şanzuman falanda var
c180 hasta olduğum bir araba tavsiye ederim
audi oldum olası sevmedim neden bende bilmiyorum

netice olarak c180 hem mercedes adı var hemde kasa çok güzel

farklı olarak düşünürsen subaru wrx sti'larada bak derim 4 kapı + spor