Degerli kıdemli dostum zaten yazıma cevap dahi verememisin daha dogrusu verdigin cevabıda anlamış degilim.
Ayrıca şunuda belirteyim galiba okumadınız tam yazdıgımı bizde opel insignia yok wv passat var.
+ ben passat insignia karşılaştırması yapmadım.
ben insignia'nın 1.4 ünün az veya çok yakıp yapmadıgınıda ne idaa ettim nede söyledim nede az yakar çok yakar diye bişi dedim.
Yorumlarınıa baktıgımda ne tür bi seviyede ve ne tür bi beyin yaşında oldugunu çok iyi anlamış durumdayım..
Bundan sonrada zaten seni asla muhattabım kabul etmiyecegimi burdan bildirmek istiyorum..Ben pazara nane,yeşiillik,Maydonoz Almaya Gidiyorum. İyi Günler.
çok samimi söylüyorum hiçbirşey anlamadım.
ne diyeyim şimdi,hayırlı pazarlar olsun madem.