Yeter artık 2-3 tane itle başa çıkamayacaksa bu ülke neyin peşindesiniz çekin gidin yapabilecek birisi gelsin şu ülkenin başına. Bıktım şehit haberi duymaktan, bıktım haberlerde ağıt okuyan anneleri görmekten. İçimiz daralıyor insafsızlar nasıl rahat uyuyorsunuz çözüm üretin artık yeter.
Ölenler arasında AKP'liside, CHP'liside her türlü partiliside, Türkü de Kürdü de her türlüsü de vardır. Orada bir acı var, işi yine siyasi boyuta taşıyın. Asıl sizin gözünüz aydın, AKP 'ye saldırma bahanesi için 8 kişi daha şehit oldu.