• 16-09-2012, 13:56:04
    #19
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıklar olsun sizin gibi yöneticilere.
    yonetıcıler halkı polısı askerı vatandası colugu cocugu yaslısı gencı calısanız emeklısı dusunuyormu en guzel cevap ıste

    8 can kaybetmısız valılere zırhlı arac bızza tayyıp test etmıs

    http://www.ensonhaber.com/8-ilin-val...012-09-16.html
  • 16-09-2012, 13:57:58
    #20
    ******** Allahsızlar polislerden 1'i 2. şark için ordaymış. yakında bizede çıkar 2.şark ..
  • 16-09-2012, 14:00:08
    #21
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Onların Suriyesi ve yerine getirmesi gereken görevleri var , Ohoo şehitler umurundamı sanıyorsunuz ülkemize dünya yıldızı Angelina Jolie gelmişken!
  • 16-09-2012, 14:00:21
    #22
    Başbakanın çok sert konuşması bekleniliyor..
  • 16-09-2012, 14:56:31
    #23


  • 16-09-2012, 15:14:52
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yeter artık 2-3 tane itle başa çıkamayacaksa bu ülke neyin peşindesiniz çekin gidin yapabilecek birisi gelsin şu ülkenin başına. Bıktım şehit haberi duymaktan, bıktım haberlerde ağıt okuyan anneleri görmekten. İçimiz daralıyor insafsızlar nasıl rahat uyuyorsunuz çözüm üretin artık yeter.
  • 16-09-2012, 15:19:23
    #25
    Dün 5 şehit, bugün 8 şehit ardından daha devlet erkanından kimseden kınama gelmedi mi? Artık yoksa kınamayı da mı bıraktılar?
  • 16-09-2012, 15:27:58
    #26
    Divxci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başbakanın çok sert konuşması bekleniliyor..
    Aldığım duyumlara göre bıçak kemiğe dayanmış.
  • 16-09-2012, 15:32:27
    #27
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şehit sayısı 8 , akplilerin gözü aydın
    Ölenler arasında AKP'liside, CHP'liside her türlü partiliside, Türkü de Kürdü de her türlüsü de vardır. Orada bir acı var, işi yine siyasi boyuta taşıyın. Asıl sizin gözünüz aydın, AKP 'ye saldırma bahanesi için 8 kişi daha şehit oldu.