Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yeter artık 2-3 tane itle başa çıkamayacaksa bu ülke neyin peşindesiniz çekin gidin yapabilecek birisi gelsin şu ülkenin başına. Bıktım şehit haberi duymaktan, bıktım haberlerde ağıt okuyan anneleri görmekten. İçimiz daralıyor insafsızlar nasıl rahat uyuyorsunuz çözüm üretin artık yeter.