• 16-09-2012, 12:36:29
    #10
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar durun lütfen ne önemi var şehitlerin biz 70 tane pkklı öldürdük tamam mı (!)

    mekanları cennet olsun aziz şehitlerimizin...
  • 16-09-2012, 12:46:42
    #11
    Şehit haberi olmayan bir sabahı ne zaman yaşayacağız çok merak ediyorum.Ruhları şad olsun...
  • 16-09-2012, 12:49:37
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar durun lütfen ne önemi var şehitlerin biz 70 tane pkklı öldürdük tamam mı (!)

    mekanları cennet olsun aziz şehitlerimizin...
    Söylemin doğru olmasına karşın söylem tarzın çok yanlış; "ne önemi var şehitlerin" 70 pkk'lıdan çok daha fazlası eder bu dünya için 8 Şehit.
  • 16-09-2012, 12:53:56
    #13
    interkolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylemin doğru olmasına karşın söylem tarzın çok yanlış; "ne önemi var şehitlerin" 70 pkk'lıdan çok daha fazlası eder bu dünya için 8 Şehit.
    arkadas sonunda parantez ıcı unlem kullanmıs bunun anlamını googlede aratıp yorumu tekrar okursanız arkadasa hak vereceksınız
  • 16-09-2012, 12:56:34
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birgün haber sitesine girip şehitsiz bir manşet görmek istiyorum.
  • 16-09-2012, 13:08:27
    #15
    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadas sonunda parantez ıcı unlem kullanmıs bunun anlamını googlede aratıp yorumu tekrar okursanız arkadasa hak vereceksınız
    Araştırdım, öğrendim ve hak verdim.
  • 16-09-2012, 13:19:35
    #16
    Üyeliği durduruldu
    interkolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylemin doğru olmasına karşın söylem tarzın çok yanlış; "ne önemi var şehitlerin" 70 pkk'lıdan çok daha fazlası eder bu dünya için 8 Şehit.
    çok fazlası değil, milyon tane terörist benim şehidimin saçının bir teli bile edemez hocam orda vurgulamak istediğim şeyi anlamadınız sanırım
  • 16-09-2012, 13:21:30
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'nin ıraktan ve farkı var ?
    Şuan ırakla aynı durumdayız , her gün patlamalar , saldırılar , canlı bombalar ve şehitler.

    Her ne kadar olayın ciddiyeti anlaşılmasa da Türkiye , ırakla aynı kaderi paylaşıyor. Büyüme-gelişme-gerileme son aşamadayız
  • 16-09-2012, 13:26:41
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yazıklar olsun sizin gibi yöneticilere.