ilk bunu deme sebebim ilginç gelen şeyin Samanyolu tv ile ilgili olması geçen jurasic parkı izliyordum bir kaç bölümde Allaha şükür , Allahın izniyle gibi bir çok tabir geçiyor bugun gladyatördede denk geldi
sormak istedim seslendirmeleri samanyolu kendimi değiştiriyor yoksa aralarda editliyormu