• 16-09-2012, 01:09:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar ilk önce sorucağım soru lütfen yanlış anlaşılmasın Elhamdülillah gereklerini yerine getireyim yada getirmeyeyim Müslüman bir insanım

    ilk bunu deme sebebim ilginç gelen şeyin Samanyolu tv ile ilgili olması geçen jurasic parkı izliyordum bir kaç bölümde Allaha şükür , Allahın izniyle gibi bir çok tabir geçiyor bugun gladyatördede denk geldi

    sormak istedim seslendirmeleri samanyolu kendimi değiştiriyor yoksa aralarda editliyormu
  • 16-09-2012, 02:34:12
    #2
    Sanırım tanrı kelimesi yerine Allah kelimesini kullanarak düzenleme yapmış olabilirler.
  • 16-09-2012, 04:31:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sys-tem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım tanrı kelimesi yerine Allah kelimesini kullanarak düzenleme yapmış olabilirler.
    olabilir hocam her ne kadar bizim inançlarımıza göre düzenlenmiş olursa olsun belki hep duyduğumuz yere düşünce bile söylediğimiz zikrettiğimiz yaradanın ismi olsa bile sanırım film kültüründe bir anda duyunca yada konuşulduğu yer ilginç geliyor bu yüzden böyle bir konu açıp sormak istedim acaba benmi yanlış duydum diye
  • 16-09-2012, 06:51:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yalanyolu tv hocam yaparlar
  • 16-09-2012, 08:11:23
    #5
    kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yalanyolu tv hocam yaparlar
    tanrıyı Allah yapmak ile yalancılığın bir alakası yok. o kanalı bende sevmem ayrıca.
  • 16-09-2012, 11:02:39
    #6
    Benim için Tanrı = Allah
    Farketmez yani.
    Seslendirmelerde Tanrı kullanılıyor diye onların Tanrı'sı, bizim Allah'ımız gibi bir durum olduğunu düşünmüyorum.
  • 16-09-2012, 11:19:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tanrıyı Allah yapmak ile yalancılığın bir alakası yok. o kanalı bende sevmem ayrıca.

    yok hocam o konudan kullanmadım yalanı. bakınız: http://www.google.com.tr/#hl=tr&outp...w=1280&bih=877
  • 16-09-2012, 11:51:56
    #8
    konuya kanalın yaptıgı dogru yanlıs acısından bakmayacam

    ama Allahın ısımlerı sonsuzdur... Bıze Kuranda ogretılmıs 99 ısmı vardır

    unutulmaması gereken sudur Allahın ısımlerı Allahın sıfatlarını anlatır...

    Bu ısımler ıcınde tanrı yoktur...

    bu yuzden bızım dınımızce Allahı zıkredeceksek 99 ısmımden bırıyle zıkretmemız gerek tanrıyı kullanmamız dogru degıldır

    kanal degıstırmıs degıstırmemıs meselesı degıldır ama tanrıda derım aynı anlama gelıyor demek yanlıstır savunuculugunun yapılması dahada yanlıstır
  • 16-09-2012, 12:51:10
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yalanyolu tv hocam yaparlar
    Sen bu foruma fazlasın. Bak şu site senin için oldukça uygun : http://inci.sozlukspot.com/

    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuya kanalın yaptıgı dogru yanlıs acısından bakmayacam

    ama Allahın ısımlerı sonsuzdur... Bıze Kuranda ogretılmıs 99 ısmı vardır

    unutulmaması gereken sudur Allahın ısımlerı Allahın sıfatlarını anlatır...

    Bu ısımler ıcınde tanrı yoktur...

    bu yuzden bızım dınımızce Allahı zıkredeceksek 99 ısmımden bırıyle zıkretmemız gerek tanrıyı kullanmamız dogru degıldır

    kanal degıstırmıs degıstırmemıs meselesı degıldır ama tanrıda derım aynı anlama gelıyor demek yanlıstır savunuculugunun yapılması dahada yanlıstır
    +++ Buyrun, daha detaylı bilgi isteyenler için : http://www.izafet.com/islam-ve-insan...denir-mic.html