konuya kanalın yaptıgı dogru yanlıs acısından bakmayacam

ama Allahın ısımlerı sonsuzdur... Bıze Kuranda ogretılmıs 99 ısmı vardır

unutulmaması gereken sudur Allahın ısımlerı Allahın sıfatlarını anlatır...

Bu ısımler ıcınde tanrı yoktur...

bu yuzden bızım dınımızce Allahı zıkredeceksek 99 ısmımden bırıyle zıkretmemız gerek tanrıyı kullanmamız dogru degıldır

kanal degıstırmıs degıstırmemıs meselesı degıldır ama tanrıda derım aynı anlama gelıyor demek yanlıstır savunuculugunun yapılması dahada yanlıstır