konuya kanalın yaptıgı dogru yanlıs acısından bakmayacam
ama Allahın ısımlerı sonsuzdur... Bıze Kuranda ogretılmıs 99 ısmı vardır
unutulmaması gereken sudur Allahın ısımlerı Allahın sıfatlarını anlatır...
Bu ısımler ıcınde tanrı yoktur...
bu yuzden bızım dınımızce Allahı zıkredeceksek 99 ısmımden bırıyle zıkretmemız gerek tanrıyı kullanmamız dogru degıldır
kanal degıstırmıs degıstırmemıs meselesı degıldır ama tanrıda derım aynı anlama gelıyor demek yanlıstır savunuculugunun yapılması dahada yanlıstır