arkadaşlar ilk önce sorucağım soru lütfen yanlış anlaşılmasın Elhamdülillah gereklerini yerine getireyim yada getirmeyeyim Müslüman bir insanım
ilk bunu deme sebebim ilginç gelen şeyin Samanyolu tv ile ilgili olması geçen jurasic parkı izliyordum bir kaç bölümde Allaha şükür , Allahın izniyle gibi bir çok tabir geçiyor bugun gladyatördede denk geldi
sormak istedim seslendirmeleri samanyolu kendimi değiştiriyor yoksa aralarda editliyormu