Konu
bi konu başlık bulamadım
16-09-2012, 11:02:39
#6
Ipod
Benim için Tanrı = Allah
Farketmez yani.
Seslendirmelerde Tanrı kullanılıyor diye onların Tanrı'sı, bizim Allah'ımız gibi bir durum olduğunu düşünmüyorum.