• 12-09-2012, 20:03:08
    #10
    Hz. Muhammed

    Masum bir canı asla öldürmeyeceksin. ( 33. ayet )

    Masum birisi öldürülüyor, ve bu Hz. Muhammed için yapılıyor.

    Müslüman ülkelerine has tezatlara hoşgeldiniz.
  • 12-09-2012, 20:04:16
    #11
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bize somut olarak silah çekilmese de Müslüman'ın, Ehl-i Sünnet'in üzerinde her zaman için dolaylı yollardan çekilmiş silahlar vardır. Elbette masumlara kıyamayız; ancak günümüz şartlarında direkt adamı alıpta boş bir arazide öldürme imkânımız da yok. Bugün vatanımıza, dinimize küfredilerek bizzat kendi topraklarımızda bize saldıran olursa karşı durmayacak mıyız, etraftakiler zarar görmesin diye?

    İleri de iman edecek mi bilemeyiz tabii ki ama bu mantığa bakarsak hiçbir gayrimüslüme elleyemeyiz. Önceden olduğu gibi kılıcımızı kaldırdığımız anda iman edenleri öldüremediğimiz gibi bu insanda iman ederek bize sığınabilirdi. İman eden birisinin, iman ettiği halde öldürecek bir Müslümanın olduğunu düşünmüyorum. Cumhuriyet öncesi savaşlarımızda da; kılıcımızı kaldırdığımzı takdirde iman edenlere kılıcın vurulamadığını, vurulmadığını ve vurulmayacağının emredildiğini iyi biliyorum.
    İslâm dünya üzerinde bizim yüceltmemiz ve korumamız gereken bir dil. Tabii ki bunu yakıp yıkarak yapamayız ancak gerektiği yerde yakıp yıkmaktan da kaçınmamalıyız.
    ben ne yazıyorum sen ne anlıyorsun yok saldırırsa karsı durmayacakmıyız yok yapmayacakmıyız bu ecdat canakkaleyı gecırmemıs ecdat neyı nasıl yapacagını cok ıyı bılır merak etme ama bu ecdat 7 duvel karsısına sılahla gelıp en buyuk haınlıgıde yapsa gene zalımlık yapmaz

    dusmanını ates ortasında kalan dusmanını sırtlar kendı mevzısıne bırakır dusmanının yarasını kendı elbısesıyle sarar en onemlısı Allah yolunca olur cıhat eder hesap sorar ama bunu dusmanına yapar masuma yapmaz orda savas halı varmı buyukelcı konagında otuturken roketlı saldırıyla olduruluyor o buyuk elcı fılmın yapulmasına katkıda maddı manevı bulundumu belkı adam desteklemıyordu fılmı ne bılıyorsunuz

    burda amacımız gayrımuslum bırını savunmak degıl

    cıhat edecem dıye gazetecılerın basını kesıp vıdeo koymak bırılerıne roketlı saldırıda bulunmak bırılerını canlı bomba yollamak degıldır

    gunumuz medyasında gordugun sacmalıklarla kendı bahanelerın arkasında bu olayı haklı cıkarma cabası yapmak yerıne arastır buyuk Efendımız boyle bısey yapılmasına musade etmısmıdır etmemısmıdır 4 buyuk halıfe koca halıfeler boyle bısey yapmıslarmıdır yada

    yada neyse acıkla acıkla yoruldum anlayana bı cumlede yeterdı
  • 12-09-2012, 20:05:28
    #12
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atamı da, dinimi de, vatanımı da en iyi şekilde korur, sahip çıkarım dostum! Kimse de bunun hesabını soramaz. Umarım, Ata'yı komünist olarak görenlerden değilsindir.
    Hayır, sadece Ata'yı değil ATAMI faşist, cani ve ahlaksız görmeyenlerdenim. Ve öyle görenlere de hiç saygım yoktur.
  • 12-09-2012, 20:06:25
    #13
    Beyler, iyice derine indireceksiniz, hiç kendiniz düşünmeyi denemiyorsunuz.

    Bu adam; Türkiye Cumhuriyeti'ne karşı şu an bulunan örgütlerin en köklü besleyicilerinden değil mi? Öldürülen kişi de bu adamın Türkiye ayağı değil mi, onlar için hizmet etmiyor mu? Yıllar önce çizdikleri Sevr'i kovalamak için halen Türkiye'de değil mi bu adam?
    Neden her açıdan düşünüp yorum yapmıyorsunuz da saçmalatmaya gidiyorsunuz anlamıyorum. İlla silah alıp göstere göstere sıksın mı? Anlamayacak kadar cahil miyiz? Amerika emperyalizmini savunan arkadaşların konusuna hoş geldiniz. Diyelim o zaman.

    Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, sadece Ata'yı değil ATAMI faşist, cani ve ahlaksız görmeyenlerdenim. Ve öyle görenlere de hiç saygım yoktur.
    Bir kere faşizm denen olay ırkla alâkalıdır, din ile değil. Daha bu ayrımı yapamamışsın gelip burada kendini göstermeye çalışıyorsun. Dostum, önce kullandığın terimlerin anlamlarını öğren öyle gel, tekrar yorumlarını beklerim.
    Dine edilen küfüre karşı gösterilen başkaldırıyı canilik olarak görüyorsan, diyecek bir şey bulamıyorum. Hakarette etmek istemiyorum, malûm kurallar.
    Birde; konumda ''Atatürk olasydı böyle yapardı, Atatürk'te böyle yaptı.'' gibi bir ibare göremiyorum. Ayrı bir başlık aç, davet et, tartışalım. Ha, terimleri öğrenmeyi unutma, öyle her gördüğünüze faşist demeye alışmışsınız.

    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ne yazıyorum sen ne anlıyorsun yok saldırırsa karsı durmayacakmıyız yok yapmayacakmıyız bu ecdat canakkaleyı gecırmemıs ecdat neyı nasıl yapacagını cok ıyı bılır merak etme ama bu ecdat 7 duvel karsısına sılahla gelıp en buyuk haınlıgıde yapsa gene zalımlık yapmaz

    dusmanını ates ortasında kalan dusmanını sırtlar kendı mevzısıne bırakır dusmanının yarasını kendı elbısesıyle sarar en onemlısı Allah yolunca olur cıhat eder hesap sorar ama bunu dusmanına yapar masuma yapmaz orda savas halı varmı buyukelcı konagında otuturken roketlı saldırıyla olduruluyor o buyuk elcı fılmın yapulmasına katkıda maddı manevı bulundumu belkı adam desteklemıyordu fılmı ne bılıyorsunuz

    burda amacımız gayrımuslum bırını savunmak degıl

    cıhat edecem dıye gazetecılerın basını kesıp vıdeo koymak bırılerıne roketlı saldırıda bulunmak bırılerını canlı bomba yollamak degıldır

    gunumuz medyasında gordugun sacmalıklarla kendı bahanelerın arkasında bu olayı haklı cıkarma cabası yapmak yerıne arastır buyuk Efendımız boyle bısey yapılmasına musade etmısmıdır etmemısmıdır 4 buyuk halıfe koca halıfeler boyle bısey yapmıslarmıdır yada

    yada neyse acıkla acıkla yoruldum anlayana bı cumlede yeterdı
    Aynen, bende açıkla açıkla yoruldum.. Tuttunuz Hizbullahçı yaptınız beni.
    Kelime anlamından bahsetmiyorum, örgüt olandan bahsediyorum. Lütfen birde Hizmullah'ın gerçek anlamı hakkında tartışmayalım. Dini de, ecdadı da iyi bildiğimi düşünüyorum.
  • 12-09-2012, 20:07:26
    #14
    Marx'ın bi sözü vardı afyonla ilgili, o geldi nedense aklıma.
  • 12-09-2012, 20:11:09
    #15
    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marx'ın bi sözü vardı afyonla ilgili, o geldi nedense aklıma.
    Gelipte bu konuya komünizm savunucusu bir adamla ilgili durum ortaya atman nasıl bir tezat..
  • 12-09-2012, 20:15:48
    #16
    Amerika düşmanı olabilirsiniz fakat masum bir insanın öldürülmesi yanlış.
    Buna sevinmeniz ayrı bir yanlış.

    Buyrun arkadaşda belirtmiş zaten.

    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hz. Muhammed

    Masum bir canı asla öldürmeyeceksin. ( 33. ayet )

    Masum birisi öldürülüyor, ve bu Hz. Muhammed için yapılıyor.

    Müslüman ülkelerine has tezatlara hoşgeldiniz.
  • 12-09-2012, 20:17:53
    #17
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kere faşizm denen olay ırkla alâkalıdır, din ile değil. Daha bu ayrımı yapamamışsın gelip burada kendini göstermeye çalışıyorsun. Dostum, önce kullandığın terimlerin anlamlarını öğren öyle gel, tekrar yorumlarını beklerim.
    Dine edilen küfüre karşı gösterilen başkaldırıyı canilik olarak görüyorsan, diyecek bir şey bulamıyorum. Hakarette etmek istemiyorum, malûm kurallar.
    Birde; konumda ''Atatürk olasydı böyle yapardı, Atatürk'te böyle yaptı.'' gibi bir ibare göremiyorum. Ayrı bir başlık aç, davet et, tartışalım. Ha, terimleri öğrenmeyi unutma, öyle her gördüğünüze faşist demeye alışmışsınız..
    Küçük bir mantıklı yorum ile son mesajımı atıyım sana. Kendimi göstermeme inan hiç ihtiyacım yok, beni zaten bilen bilir, reklama ihtiyacı olan biri değilim.

    Dine edilen küfüre karşı, küfür edene yap yapacağını, rastgele herhangi birine değil. Eğer A kişisinin yaptığından dolayı B ve C kişileri cezalandırılıyorsa bu caniliktir, ayrımcılıktır, faşistliktir. (bu amerikalı, ingiliz, alman vb... olabilir). Bana hakaret etmek için küfür yazmana gerek yok, zaten düşünce tarzın ile yeterince hakaret etmiş oluyorsun.

    Komik üslubun ve komik yorumundan dolayı iyi akşamlar ve iyi çalışmalar sana, son mesajımdır saçma bir tartışmaya girmek istemiyorum.
  • 12-09-2012, 20:19:20
    #18
    Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçük bir mantıklı yorum ile son mesajımı atıyım sana. Kendimi göstermeme inan hiç ihtiyacım yok, beni zaten bilen bilir, reklama ihtiyacı olan biri değilim.

    Dine edilen küfüre karşı, küfür edene yap yapacağını, rastgele herhangi birine değil. Eğer A kişisinin yaptığından dolayı B ve C kişileri cezalandırılıyorsa bu caniliktir, ayrımcılıktır, faşistliktir. (bu amerikalı, ingiliz, alman vb... olabilir). Bana hakaret etmek için küfür yazmana gerek yok, zaten düşünce tarzın ile yeterince hakaret etmiş oluyorsun.

    Komik üslubun ve komik yorumundan dolayı iyi akşamlar ve iyi çalışmalar sana, son mesajımdır saçma bir tartışmaya girmek istemiyorum.

    O adam B kişisi değil, bunu anlamıyorsunuz.
    O adam A kişisinin alt birimi. Yani aynı koşula hizmet eden bir birey. A2 diyebiliriz. B veya C diyemeyiz.